Ahir, en començar l’Advent, els alumnes de 4t d’ESO van iniciar el Projecte Solidari Nadalenc destinat a col·laborar amb Càritas Vilanova.
Un altre cop, havent-nos informat de les autèntiques necessitats de Càritas, ens proposem ajudar els més petits de 0 a 4 anys.
És per això que durant l’estona d’esbarjo de cada dia i els dilluns, dimarts i dijous a les 17h, es farà el guarniment d’uns arbres de Nadal amb cors de diferents mides i colors, que volen expressar la voluntat ferma d’ajudar des de l’afecte amb uns donatius simbòlics. D’aquesta manera, es podran arribar a cobrir algunes de les necessitats d’aquests nens.
No dubtem que guarnirem no tan sols uns arbres, sinó les cares d’aquests infants amb molts somriures.
GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!
Us hi esperem!!!!